News

News

Cyclemix debuta à a 133a Fiera di Canton, a pista di motocicletta elettrica hà un futuru luminoso

U 15 d'aprile,a 133a Fiera di Importazione è Esporta in Cina (Fiera di Canton)iniziatu in Guangzhou, chì hè ancu a prima volta chì a Fiera di Canton ripigliò cumplettamente a mostra offline.A Fiera di Canton di quist'annu hè a più grande in a storia, cù una zona di mostra record è un numeru di espositori.Centinaie di millaie di espositori è cumpratori di più di 200 paesi è regioni sò finalmente tornati à sta "prima mostra di a Cina" dopu una assenza di trè anni.

Cum'è a storia più longa di a Cina, u più altu livellu, a più grande scala, a gamma più cumpleta di merchenzie, u più grande numaru di cumpratori è e regioni di u paese più largamente distribuite, u megliu avvenimentu cummerciale internaziunale cumpletu, u primu ghjornu di l'apertura di a Fiera di Canton, u U trafficu di a sala di esibizione hà righjuntu 370 000 persone, ogni sala hè affollata.

Cyclemix debuta à a 133a Fiera di Canton, a pista di motocicletta elettrica hà un futuru luminosu 1

In cunfrontu cù e sessioni precedenti, l'area di mostra di biciclette, motociclette è pezzi di ricambiu di a Fiera di Canton quist'annu hè particularmente vivace.Un numeru di espositori cù un disignu unicu, una forte forza di produzzione è un rendimentu, etc., attraevanu assai cumpratori da i mercati emergenti cum'è l'Asia Sud-Est per circà novi opportunità di cooperazione quì.

Cyclemix debuta à a 133ª Fiera di Canton, a pista di motocicletta elettrica hà un futuru luminosu 2

I pruduttori cooperativi Cyclemix anu participatu attivamente à a mostra è vincenu una quantità di ordini d'oltremare

Cum'è u "ventu" è u "barometru" di u cummerciu esteru di a Cina, a Fiera di Canton hè assai aspittata da e persone di u cummerciu esteru.À u listessu tempu, i clienti d'oltremare sò stati invitati à visità a fabbrica, per pudè sentenu a capacità di produzzione è i vantaghji di qualità di l'imprese cooperative.

Cyclemix debuta à a 133a Fiera di Canton, a pista di motocicletta elettrica hà un futuru luminosu 3

Per l'imprese d'esportazione di u cummerciu esteru, a Fiera di Canton hè una finestra impurtante per espansione i mercati d'oltremare è l'accessu à e risorse di i cumpratori d'oltremare.Ma vulete fà un bonu travagliu in l'espurtazioni di u cummerciu esteru, micca solu bisognu di participà attivamente à mostre offline in casa è in l'esteru, ma ancu cuntinuà à sviluppà i canali in linea, solu cù più clienti in linea cum'è a basa, in u scontru di grandi mostre chì venenu. , l'impresa hà una capacità di vendita è una capacità di pruduzzione sufficiente per impegnà i grandi clienti offline, chì hè una prova di l'imprese di fabricazione da a produzzione è u sviluppu à a vendita di forza cumpleta di u prucessu.

A pista di moto elettrica hà una prospettiva larga, a dumanda d'oltremare si riscalda

Da a Fiera di Canton di quist'annu, pudemu vede chì u gradu caldu di u cummerciu esteru ùn serà micca dissuadutu da l'epidemie di 3 anni, ma piuttostu lasciemu vede l'aumentu di u mercatu di u cummerciu domesticu è d'oltremare, è in più vede a fiducia di l'entità in u futuru. esportazioni, di quali, umotocicletta elettricapista hà un grande putenziale è hè in urgente bisognu di una splusione.

Cyclemix debutta à a 133a Fiera di Canton, a pista di motocicletta elettrica hà un futuru luminosu 4
Cyclemix debuta à a 133a Fiera di Canton, a pista di motocicletta elettrica hà un futuru luminosu 5

U 2023 hè u primu annu di l'esplosione di l'esportazioni di moto elettriche di a Cina.Da u flussu di persone è esibiti in a Fiera di Canton, pudemu vede chì più è più cumpratori in u mondu sò interessate in l'industria di i veiculi elettrici.Da una banda, parechji paesi in u mondu anu introduttu assai pulitiche favurevuli per sustene u mercatu di i veiculi elettrichi, da l'altra banda, l'aghjurnamentu cuntinuu è l'iterazione di i prudutti di a moto elettrica prumove in modu efficace a crescita di u mercatu.


Tempu di post: May-02-2023